فروشگاه ابزار آلات دستی و برقی

ابزار استار- فروشگاه اینترنتی ابزار آلات دستی و برقی

فروشگاه ابزار آلات دستی و برقی

ابزار استار- فروشگاه اینترنتی ابزار آلات دستی و برقی

ابزار برقی
کفساب - مینی فرز
مینی فرز
فرز آهنگری
فرز سنگبری
پولیش
دریل
دریل سه نظام 6 و 6/5 م م
دریل سه نظام 10 میلی متر
دریل سه نظام 13 میلی متر
دریل گیربکسی
دریل نمونه برداری
دریل ستونی
دریل سر کج
پایه دریل
انواع اره
اره عمود بر
اره گرد بر
اره فارسی بر
اره همه کاره و افقی بر
بتن کن - چکش تخریب
دریل بتن کن سبک
دریل بتن کن سنگین
تخریب نیمه سنگین
چکش تخریب سنگین
سنباده لرزان
سنباده لرزان تخت
سنباده لرزان گرد
سنباده نواری
فرز انگشتی
انگشتی مینیاتوری
انگشتی صنعتی
رنگ پاش برقی
پیستوله برقی
رنگ پاش خرطومی
غلطک رنگ برقی
رنگ پاش ایرلس برقی
سایر ابزار های برقی
پیچ گوشتی برقی
جارو برقی خشک و تر
سشوار صنعتی
بکس برقی
بلوور - دمنده
پروفیل بر
همزن - میکسر
ورق بر
شیار زن
رنده برقی
میز کار نجاری
اور فرز نجاری
سنگ رومیزی برقی
سنباده نواری و دیسکی
سایر لوازم برقی

ابزار دستی
ابزار بادی
ابزار جوش و برش
ابزار شارژی و بنزینی
ابزار اندازه گیری
ابزار لوله کشی و ساختمانی
تجهیزات گاراژی
ایمنی
برندها
دسته بندی

  • ۰
  • ۰

لباسشویی جزو وسیله های مهم خانه محسوب می شود  که امروزه عموم مردم دنیا از آن استفاده می کنند.ماشین لباسشویی دارای برنامه های مختلفی است که می تواند هر جنس لباسی را به آسانی شستشو دهند. این برنامه به این منظور ایجاد شده اند که علاوه بر شستشوی آسان و بهتر هر جنس لباس، مانع آسیب زدن به الیاف لباس شوند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی بپردازیم.اگر نمی دانید که لباس های ورزشی یا لباس های تیره خود را با چه برنامه ای بشویید و برای شستشوی هر نوع لباسی چه نکاتی را رعایت کنید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

  1. معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های تیره، ورزشی
  2. معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های ظریف:
  3. معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های ترکیبی یا Mix

 

 

معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های تیره، ورزشی

با توجه به این که برنامه های لباسشویی بر اساس جنس لباس ها ساخته شده اند، هر برنامه بر اساس مدل، رنگ و یا جنس لباس نام گذاری شده است. در ادامه به 3 برنامه شستشوی مختلف لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

معرفی برنامه های شستشوی لباس های تیره در لباسشویی: لباس های تیره همیشه هنگام شسشتو از مشکل ساز ترین لباس ها بوده اند. در اکثر مواقع دغدغه­ مردم این است که پس از شستشوی این لباس ها، رنگ آن ها تغییر نکند و به قرمزی نزند. ماشین لباسشویی برای حل این مشکل یک برنامه­ مخصوص را به عنوان Dark Wash برای لباس های تیره در نظر گرفته است تا بتوانید بدون دردسر آن ها را شستشو دهید.

معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های ورزشی: بیشتر لباس های ورزشی از جنس الیاف مصنوعی می باشند. الیاف های مصنوعی دیرتر از الیاف های طبیعی خیس می شوند اما خیلی سریع تر از آن ها بو می گیرند. ماشین لباسشویی برای شستشوی این لباس ها برنامه ای را تحت عنوان Sports Wear در نظر گرفته است که آن ها را با آب فراوان و در مدت زمان کوتاه شستشو می دهد.

 

معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های ظریف

یکی از برنامه های شستشوی لباس ها در لباسشویی برنامه شستشو لباس های ظریف می باشد.در خانه­ بیشتر مردم لباس هایی هست که ارزش مادی آن ها بیشتر از باقی لباس ها است و برای از اهمیت زیادی برخوردار هستند. این لباس ها معمولا از الیاف ظریف و خاصی تشکیل شده اند. برای مثال لباس هایی که از جنس ابریشم هستند نباید به صورت عادی شستشو داده شوند. در ماشین لباسشویی برای شستشوی این لباس ها برنامه ای را تعبیه شده است. در این برنامه دما و شدت و میزان چرخش لباسشویی به صورتی است که هیچ گونه آسیبی به این نوع لباس ها وارد نشود.

 

حتما بخوانید: بهترین راه تعمیر یخچالهای بوش ، سامسونگ ، ال جی و جنرال الکتریک

 

معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های ترکیبی یا Mix

آیا زمان کافی برای شستشوی یک به یک لباس های خود را با برنامه های مختلف لباسشویی ندارید؟ آیا از جنس لباس هایی که می خواهید بشویید با خبر نیستید؟ اگر بخواهیم به معرفی یک برنامه­ شستشوی ویژه در لباسشویی اشاره کنیم برنامه­ لباس های ترکیبی بدون شک بهترین آن هاست. این برنامه برای افرادی ساخته شده است که زمان کافی برای جداسازی لباس ها را ندارند و یا از جنس لباس های خود آگاهی کافی ندارند. اگر قصد دارید در یک بار شستشو تمام لباس ها را باهم در لباسشویی قرار دهید برنامهی لباس های ترکیبی بهترین گزینه می باشد. در این برنامه ماشین لباسشویی به شستشوی انواع لباس ها با جنس های مختلف می پردازد.

کاربر گرامی در صورتی که از ماشین لباسشویی بکو استفاده می کنید می توانید جهت عیب یابی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در تماس باشید.

  • ۰۰/۰۷/۰۹
  • حسین امامی