فروشگاه ابزار آلات دستی و برقی

ابزار استار- فروشگاه اینترنتی ابزار آلات دستی و برقی

فروشگاه ابزار آلات دستی و برقی

ابزار استار- فروشگاه اینترنتی ابزار آلات دستی و برقی

ابزار برقی
کفساب - مینی فرز
مینی فرز
فرز آهنگری
فرز سنگبری
پولیش
دریل
دریل سه نظام 6 و 6/5 م م
دریل سه نظام 10 میلی متر
دریل سه نظام 13 میلی متر
دریل گیربکسی
دریل نمونه برداری
دریل ستونی
دریل سر کج
پایه دریل
انواع اره
اره عمود بر
اره گرد بر
اره فارسی بر
اره همه کاره و افقی بر
بتن کن - چکش تخریب
دریل بتن کن سبک
دریل بتن کن سنگین
تخریب نیمه سنگین
چکش تخریب سنگین
سنباده لرزان
سنباده لرزان تخت
سنباده لرزان گرد
سنباده نواری
فرز انگشتی
انگشتی مینیاتوری
انگشتی صنعتی
رنگ پاش برقی
پیستوله برقی
رنگ پاش خرطومی
غلطک رنگ برقی
رنگ پاش ایرلس برقی
سایر ابزار های برقی
پیچ گوشتی برقی
جارو برقی خشک و تر
سشوار صنعتی
بکس برقی
بلوور - دمنده
پروفیل بر
همزن - میکسر
ورق بر
شیار زن
رنده برقی
میز کار نجاری
اور فرز نجاری
سنگ رومیزی برقی
سنباده نواری و دیسکی
سایر لوازم برقی

ابزار دستی
ابزار بادی
ابزار جوش و برش
ابزار شارژی و بنزینی
ابزار اندازه گیری
ابزار لوله کشی و ساختمانی
تجهیزات گاراژی
ایمنی
برندها
دسته بندی

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یخچال فریزر یکی از دستگاه هایی که هر روزه  در حال پیشرفت می شود. یکی از قابلیت هایی که در یخچال های جدید اعمال شده است، قابلیت ریست کردن یخچال بدون از برق کشیدن آن است.به این جهت باید بدانید که امروزه در یخچال ها سنسورهایی تعبیه شده است که تمام مشکلات و اختلالات ایجاد در یخچال را در صفحه نمایش یخچال نشان می دهد تا شما سریعا متوجه این مشکلات شوید. با توجه به کد های خطایی که روی صفحه نمایش داده می شود شما می توانید بفهمید که مشکل دقیقا از کجای یخچال است.گاهی می توان برخی از این اختلالات را با ریست کردن یخچال حل کرد. در این مطلب به آموزش نحوه ریست کردن یخچال می پردازیم.

  1. چطور یخچال سامسونگ را ریست کنیم؟
  2. نحوه ریست کردن یخچال ال جی
  3. نحوه ریست کردن یخچال ساید بوش و جنرال الکتریک

 

چطور یخچال سامسونگ را ریست کنیم؟

یکی از محبوب ترین برند های یخچال فریزر در بین کاربران، یخچال های سامسونگ هستند.به همین دلیل به عنوان اولین مورد نحوه ریست کردن یخچال های سامسونگ را آموزش می دهیم.

در صورتی که روی نمایشگر این یخچال ارور هایی مشاهده کردید، می توانید یخچال را ریست کنید.برای این کار به شیوه زیر عمل کنید:

  • دکمه های Energy saver و lighting را یافته و آن ها را به مدت 5 ثانیه نگه دارید.
  • اگر این کار درست انجام شده باشید برای حدود 2 ثانیه تمام چراغ های صفحه نمایش شما روشن و سپس خاموش می گردد.توجه داشته باشید که در صورت خاموش شدن صفحه نمایش فرایند ریست به درستی انجام شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در محل تماس بگیرید.

 

نحوه ریست کردن یخچال ال جی

یخچال های ال جی را نیز می توان جزو محبوب ترین برند یخچال ها دانست.این برند مانند سامسونگ در زمینه تولید لوازم خانگی و به ویژه یخچال توانسته است که عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد.اما این یخچال ها نیز ممکن است گاهس دچار خطاهایی در سیستم نمایشگر پردازش شوند که می توان با ریست کردن دستگاه این مشکلات را بر طرف کرد. به این منظور می توانید :

 

  • روی صفحه نمایش یخچال خود دکمه Express را بیابید و برای 5 ثانیه آن را نگه دارید .
  • در بعضی مدل های یخچال ال جی به جای این دکمه، دکمه Reset freeze را مشاهده می کنید که باید این دکمه را به مدت 5 ثانیه نگه دارید.
  • بعد از نگه داشتن این دکمه باید همه چراغ های یخچال برای مدل 1 الی 2 ثانیه خاموش و سپس روشن شوند.

 

نحوه ریست کردن یخچال ساید بوش و جنرال الکتریک

  • برند بوش یکی از با کیفیت ترین و بهترنی برند های یخچال است که برای ریست کردن یخچال های بوش شما می توانید از دکمه Reset استفاده کرده و آن رابه مدت  5 ثانبه نگه دارید تا دستگاه ریست شود.

 

  • نحوه ریست کردن یخچال جنرال الکتریک نیز از طریق نگه داشتن دکمه  Reset انجام می شود.کافی است که این دکمه در یخچال پیدا کرده و تا زمانی که چراغ قرمز روی صفحه خاموش گردد، نگه دارید.

 

  • در صورتی که دکمه ریست در یخچال جنرال الکتریک شما وجود نداشت می توانید با نگه داشتن دکمه های Alarm ,child lock ,type  اقدام به ریست کردن یخچال خود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در تماس باشید.
  • حسین امامی
  • ۰
  • ۰

لباسشویی جزو وسیله های مهم خانه محسوب می شود  که امروزه عموم مردم دنیا از آن استفاده می کنند.ماشین لباسشویی دارای برنامه های مختلفی است که می تواند هر جنس لباسی را به آسانی شستشو دهند. این برنامه به این منظور ایجاد شده اند که علاوه بر شستشوی آسان و بهتر هر جنس لباس، مانع آسیب زدن به الیاف لباس شوند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی بپردازیم.اگر نمی دانید که لباس های ورزشی یا لباس های تیره خود را با چه برنامه ای بشویید و برای شستشوی هر نوع لباسی چه نکاتی را رعایت کنید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

  1. معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های تیره، ورزشی
  2. معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های ظریف:
  3. معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های ترکیبی یا Mix

 

 

معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های تیره، ورزشی

با توجه به این که برنامه های لباسشویی بر اساس جنس لباس ها ساخته شده اند، هر برنامه بر اساس مدل، رنگ و یا جنس لباس نام گذاری شده است. در ادامه به 3 برنامه شستشوی مختلف لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

معرفی برنامه های شستشوی لباس های تیره در لباسشویی: لباس های تیره همیشه هنگام شسشتو از مشکل ساز ترین لباس ها بوده اند. در اکثر مواقع دغدغه­ مردم این است که پس از شستشوی این لباس ها، رنگ آن ها تغییر نکند و به قرمزی نزند. ماشین لباسشویی برای حل این مشکل یک برنامه­ مخصوص را به عنوان Dark Wash برای لباس های تیره در نظر گرفته است تا بتوانید بدون دردسر آن ها را شستشو دهید.

معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های ورزشی: بیشتر لباس های ورزشی از جنس الیاف مصنوعی می باشند. الیاف های مصنوعی دیرتر از الیاف های طبیعی خیس می شوند اما خیلی سریع تر از آن ها بو می گیرند. ماشین لباسشویی برای شستشوی این لباس ها برنامه ای را تحت عنوان Sports Wear در نظر گرفته است که آن ها را با آب فراوان و در مدت زمان کوتاه شستشو می دهد.

 

معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های ظریف

یکی از برنامه های شستشوی لباس ها در لباسشویی برنامه شستشو لباس های ظریف می باشد.در خانه­ بیشتر مردم لباس هایی هست که ارزش مادی آن ها بیشتر از باقی لباس ها است و برای از اهمیت زیادی برخوردار هستند. این لباس ها معمولا از الیاف ظریف و خاصی تشکیل شده اند. برای مثال لباس هایی که از جنس ابریشم هستند نباید به صورت عادی شستشو داده شوند. در ماشین لباسشویی برای شستشوی این لباس ها برنامه ای را تعبیه شده است. در این برنامه دما و شدت و میزان چرخش لباسشویی به صورتی است که هیچ گونه آسیبی به این نوع لباس ها وارد نشود.

 

حتما بخوانید: بهترین راه تعمیر یخچالهای بوش ، سامسونگ ، ال جی و جنرال الکتریک

 

معرفی برنامه های شستشوی مختلف لباسشویی؛ لباس های ترکیبی یا Mix

آیا زمان کافی برای شستشوی یک به یک لباس های خود را با برنامه های مختلف لباسشویی ندارید؟ آیا از جنس لباس هایی که می خواهید بشویید با خبر نیستید؟ اگر بخواهیم به معرفی یک برنامه­ شستشوی ویژه در لباسشویی اشاره کنیم برنامه­ لباس های ترکیبی بدون شک بهترین آن هاست. این برنامه برای افرادی ساخته شده است که زمان کافی برای جداسازی لباس ها را ندارند و یا از جنس لباس های خود آگاهی کافی ندارند. اگر قصد دارید در یک بار شستشو تمام لباس ها را باهم در لباسشویی قرار دهید برنامهی لباس های ترکیبی بهترین گزینه می باشد. در این برنامه ماشین لباسشویی به شستشوی انواع لباس ها با جنس های مختلف می پردازد.

کاربر گرامی در صورتی که از ماشین لباسشویی بکو استفاده می کنید می توانید جهت عیب یابی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در تماس باشید.

  • حسین امامی
  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی از لوازم خانگی ضروری محسوب می شود که توانایی شستشوی لباس های کثیف را در مدت زمان کوتاه دارد. شاید تصور کنید که ماشین لباسشویی تنها قابلیت شستشوی لباس ها را دارد اما باید که گفت که این دستگاه بی نظیر انواع پتو و ملحفه و حتی پرده را نیز شستشو می دهد. بسیاری از مردم هر ساله به مناسبت عید شروع به تمیز کردن خانه می کنند. یکی از مراحل تمیز کردن خانه شستشوی پتوها می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه شستن پتو در ماشین لباسشویی بپردازیم و از صفر تا صد آن را توضیح دهیم.

  1. نحوه شستن پتو در لباسشویی ( آماده کردن پتو)
  2. نحوه شستن پتو در لباسشویی (تست رنگ دادن)
  3. نحوه شستن پتو در لباسشویی (مراحل و نهایی و نحوه خشک کردن)

نحوه شستن پتو در لباسشویی ( آماده کردن پتو)

قبل از آن که به شستن پتو در لباسشویی بپردازید، باید آن را برای شستشو آماده کنید. نکات مهمی که در این مرحله باید به آن ها دقت کنید به صورت زیر می باشند:

  • قبل از شستن پتو در لباسشویی آن را حسابی در یک فضای باز تکان دهید تا هر گونه آشغال و یا کرک باقی مانده در آن پاک شود.
  •  توجه داشته باشید در صورت عدم تکاندن پتو، این آشغال ها در فیلتر لباسشویی گیر می کند و مشکلاتی را ایجاد می کند.
  • یکی دیگر از نکات مهم در شستن پتو در لباسشویی وزن آن می باشد. باید بدانید که وزن پتو پس از خیس شدن 2 تا 3 برابر می شود. پس باید به وزن پتو توجه نمایید. زیرا باید بدانید که ماشین لباسشویی شما تا چند کیلو ظرفیت دارد.
  •  در صورتی که روی پتو چیزی ریخته و خشک شده، قبل از شستشو آن را به کمک قاشق پاک کنید.

حتما بخوانید: بررسی و معرفی برند اسنوا

نحوه شستن پتو در لباسشویی (تست رنگ دادن)

پس از رعایت نکات قبل از شستشوی پتو در لباسشویی باید به مطالعه­ دفترچه راهنمای لباسشویی خود بپردازید. لباسشویی های با برند مختلف برنامه های متفاوتی را برای شستشوی پتو دارند. پس از انتخاب برنامه مورد نظر، می توانید به شستشن پتو در لباسشویی بپردازید. اما در بسیاری از موارد شستن پتو در لباسشویی موجب رنگ دادن آن می شود. برای جلوگیری از این اتفاق باید به صورت زیر عمل کنید:

  • برای بررسی اینکه پتوی شما رنگ می دهد یا نه یک قسمت از پتو را در تشت آب سرد قرار دهید.
  •  صبر کنید و منتظر شوید تا آن تکه از پتو خوب خیس بخورد.
  •  پس از خیس خوردن پتو، یک حوله یا دستمال سفید را دور قسمت خیس پتو بپیچید.
  •  در صورت رنگ گرفتن دستمال و یا حوله پتو را در لباسشویی نشویید. زیرا رنگ می دهد.

 

نحوه شستن پتو در لباسشویی (مراحل و نهایی و نحوه خشک کردن)

به طور کلی نحوه شستن پتو در لباسشویی به صورت زیر می باشد:

  • پتو را قبل از شستن در لباسشویی خوب بتکانید.
  • وزن پتو را بررسی کنید و ظرفیت لباسشویی خود را نیز در نظر بگیرید.
  •  پتو را درون لباسشویی قرار دهید.
  •  با توجه به مدل لباسشویی یک برنامه شستشو را انتخاب کنید.
  • در صورت کثیف بودن پتو می توانید از برنامه پیش شستشو استفاده کنید.
  •  پتو را به صورت گوله در لباسشویی قرار ندهید.
  •  پس از شستشو پتو را به صورت صاف در یک محیط قرار دهید تا خوب خشک شود.
  •  توجه داشته باشید که بیشتر پتوها قابلیت اتو کردن ندارند.

در صورتی که سوالی داشتید می توانید با شرکت نمایندگی تعمیر لوازم خانگی هوم خانه تماس بگیرید.

  • حسین امامی